Autor Wątek: Wyposażenie rakiet w podpiętek  (Przeczytany 2062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ew

Wyposażenie rakiet w podpiętek
« dnia: Grudzień 11, 2016, 09:55:38 »
Niedawno "odziedziczyłam" rakiety śnieżne, ale bez podpiętka. Chciałabym go zamontować, ale nie wiem w jaki sposób :/ Czy lepiej oddać rakiety do serwisu (i czy ktoś z Was mógłby polecić takie miejsce na terenie Wrocławia), czy wystarczy samodzielnie kupić (i gdzie, bo nie znalazłam w sieci informacji) i zamontować. W specyfikacji dotyczącej tego rodzaju rakiet jest informacja, że oryginalnie powinny mieć podpiętek easy-up. Jestem totalnie zielona w temacie i moja pierwsza wyprawa z rakietami śnieżnymi jeszcze przede mną, więc byłabym wdzięczna za pomoc

Offline Shwarc

Odp: Wyposażenie rakiet w podpiętek
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2016, 11:26:03 »
Pokaż jakieś zdjęcia tych twoich rakiet i co to za model? Podpiętków się nie kupuje, one powinny być zamontowane oryginalnie. Być może jako część zamienna, bo chyba są to TSL. Zadzwoń/napisz do rakiety.pl, oni są chyba dystrybutorem TSLa na PL.
http://www.rakiety.pl/kontakt,p1.html

Offline Ew

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2016, 16:05:26 »
Dzięki za odpowiedź :) Będę dalej kombinować. W najgorszym wypadku będę używać takich, jakie są - po górach i tak głównie biegam, a rakiety mają służyć na niezbyt stromym terenie (głównie niższe partie G. Izerskich i G. Złote) , więc o ile ścięgno Achillesa się nie zbuntuje, powinno być dobrze. Ale po co od razu snuć najczarniejszy scenariusz :)

Offline Shwarc

« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2016, 22:44:34 »
Podpiętek niewątpliwie pomaga, warto go mieć, ale jeśli nie ma jak naprawić to też tragedii wielkiej nie będzie.

Offline Tadek

« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2016, 03:34:17 »
EW- daj znać jak uda Ci się dorobić takowy podpietek- to moze być dobra wiadomość dla tych ktorym się wyłamał.
Na marginesie dodam, ze dobrze jest się przywitać na forum w offtopie.