Autor WĪtek: Jaki namiot wybra√¶ dla czteroosobowej rodziny?  (Przeczytany 11082 razy)

0 uŅytkownikůw i 1 Go∂ś przeglĪda ten wĪtek.

Offline bestyjka

• Pom√≥g¬≥: 0
  • Najwy¬Ņej nie b√™d√™ najlepsza.

Jaki namiot wybraæ dla czteroosobowej rodziny?
« dnia: Lipiec 13, 2014, 21:46:30 »
Drodzy wsp√≥¬≥forumowicze. Jestem laikiem je¬∂li chodzi o namioty - to znaczy, swego czasu kilkana¬∂cie razy zdarza¬≥o mi si√™ jakie¬∂ rozk¬≥ada√¶ i sk¬≥ada√¶. Niewiele si√™ przy tym nauczy¬≥am na temat wyznacznik√≥w jako¬∂ci, a jeszcze mniej zapami√™ta¬≥am. Niemniej, mamy ambicj√™ aby rodzinnie korzysta√¶ z blisko¬∂ci z przyrod¬Ī, wi√™c podj√™¬≥am si√™ znalezienia odpowiedniego namiotu dla nas.

I tu klops, poniewa¬Ņ jakie¬∂ artyku¬≥y o tym jakie namioty wybiera√¶ znalaz¬≥am, ale producenci w opisach niezbyt ch√™tnie informuj¬Ī o tym czy stosuj¬Ī tasiemki czy kliki (?), a ja sama te¬Ņ w ¬Ņyciu klika (?) na oczy nie widzia¬≥am i ci√™¬Ņko mi si√™ odnie¬∂√¶. Zacz√™¬≥am szuka√¶ opinii, ocen, recenzji i c√≥¬Ņ, wi√™kszo¬∂√¶ dotyczy jedno lub dwuosobowych namiot√≥w, a jak ju¬Ņ znalaz¬≥am test wi√™kszego namiotu to by¬≥ z 2006 roku... Ugh.

Prosz√™, pom√≥¬Ņcie! Intuicyjnie stwierdzi¬≥am, ¬Ņe w granicach 400-600 z¬≥ znajdziemy ju¬Ņ namiot dobrej jako¬∂ci i w tej kategorii wybra¬≥am kilka, kt√≥re spe¬≥niaj¬Ī te parametry, kt√≥re by¬≥am w stanie ustali√¶ (powierzchnia sypialni minimum 220x220 i waga maks 6kg, min 3000mmH2O). Dalej nie jestem w stanie prowadzi√¶ selekcji, bo po prostu za ma¬≥o o tych namiotach (i o namiotach og√≥lnie) wiem.